Monday, May 24, 2021

Kodune fotostuudio

Tallinna Teeninduskoolis õppides on meil selline aine nagu "Loomingulise töö alused". Üheks meie kodutööks oli luua kodune fotostuudio. 

Esimesena proovisin luua valguskasti. Asetasin joonistusploki valgele kirjutuslauale.


Proovisin huvi pärast oma meigilaual toodete pildistamist. Teisel fotol olen kasutanud telefonirakendust, mis ise selekteeris kunstripsmekarbi piirjooned ja töötles tausta valgeks. Väga äge ja lihtne viis.


Proovisin luua  ka musta valguskasti. Panin enda sülearvutile seeliku "selga" ja klaviatuuri kohale asetasin pildiraami klaasi. 


Oma Instagrami küünekontol tegin hiljuti loosimängu ja selle tarvis oli mul vaja teha välja loositavatest toodetest presenteeritav pilt. Kasutasin enda magamistoa peeglit ja pildi tegin hoides telefoni tagurpidi, et kaamera oli all. Nii sain paremini pildistada alt poolt, ilma et pildi ülaosas jääks väga palju ebaolulist tausta.


Olen aru saanud, et pildistamisel loeb väga palju valgus. Vanasti olin arvamusel, et häid pilte saab ainult loomuliku valgusega. Kuid hiljuti olen õppinud oma laualampi väänama ja käänama ning avastanud, et ka tehisvalgusega mängides saab väga edukaid pilte. Ning muidugi selleks, et kvaliteetset pilti saada, peab olema normaalne kaamera. Hetkel mul on üpriski vana iPhone ja pildistamisel olen tihti pettunud. Natukene tuleks korrigeerida ka kontrasti ja värve, kui mitte üleliia. Pinterestis on näiteks väga palju maniküüripilte, mis on igatepidi "tuunitud". 

Leian, et olles küünetehnik, peab oskama oma töid pildistada. See on esmamulje loomine uuele kliendile. 

No comments:

Post a Comment